HTML

Kuki in Ireland

Írországi kalandjaim:)

Friss topikok

  • ági: blackcurrant=feketeribizli (2008.08.23. 02:04) Staff members
  • ági: nem dugul be a füled,ha le-felszálláskor rágózol. :) am. teccik a blog. (2008.08.23. 00:04) 1st broadcast from Ireland
  • Qki: Na szevasssz Szemi:)))))! Elöszőr is azt akarom mondani hogy ne szörnyüködj ennyit inkbb huzzá bel... (2008.08.19. 22:27) Vége felé
  • Qki: remélem ez csak vicc volt! (2008.08.07. 14:02) Poker
  • tézé: Kitartás Qki Szabi!:) már alig van pár nap;) (2008.08.05. 19:01) Bank Holiday

HTML

1st broadcast from Ireland

2008.06.16. 19:04 Qki

Fuuu hol is kezdjem.
Elso dolog: a kavezoban nincs ekezet, ugyhogy probalom nelkulozni...

A repulesrol: Ferihegyen eleg sokat kellett varni a repcsire, a varoban meg a bemondo csajszinak olyan szornyu angol kiejtese volt, hogy szerintem senki nem ertette ot...
Tanarneni, meg egyik csajszi a tarsasagbol(Evelin) elegge feltek a repules folyamatatol, de engem egyaltalan nem tudtak kiteriteni az euforikus allapotombol. NAGYON elveztem a felszallas reszet, meg magat az utat is ami kicsit uncsi volt. Viszont volt egy nagyon rossz resze a dolognak... A Leszallas. Kozulunk egy par embernek annyira bedugult a fule, hogy ilyen fajdalmat en meg ritkan ereztem, ilyen lehet meg a szules:)... Es sajna elso nap estejere a jobb fulemnek nem sikerult kidugulnia... Mind1 a repules nagyon baro, probaljatok ki mindenkepp... Ami nagyon szep volt az egeszben az a felhok feletti repules. Mar volt vagy 11 ora de meg mindig vilagos volt. Lettek szep kepek.

A repteren Dublinban mar vart minket a Hostelunkbol az ott dolgozo magyar srac:Aron.
Szerintem jofej, csak kicsit sokat beszel:) A Hostelbe vezeto busz-uton elmeselt ezt azt Irorszagrol... A hostel... hat eleg szukos, bar Aron szerint Dublin 2. szamu legjobb hostele... A szobankban 2 emeletes agy van, ezt osztom meg Atival, meg Adammal(2 osztalytarsam aki nem tunna), no meg Abdullal, egy Monacoi huszonix eves sraccal:)
A lanyok egy 5 agyas szobaba kerultek 9en, no meg van veluk egy talan ir ficko akit elneveztek Mr. Joenak :) Mivel faraszto nap volt en szinte amint tudtam lefurcsiztem aztan lefekudtem az agyba(emelet az enyem).

A reggeli nem olyan rossz van lekvar meg corn flakes meg tokpuha kenyer. Jo kezdete volt a Vasarnapi napnak.
Aztan az aznapi program ugy alakult h Aron baratunk elvezetgetett bennunket a Hostel kornyeken, ami a egy obolben fekudt, ugyhogy mondanom se kell gyonyoru kornyek volt. Sziklas part, nagyon jo kepek keszultek. Aztan elmentunk a kornyeken levo Forty Foot Beach-re ami arrol kapta a nevet h 40 lab mely a viz ott. Sziklakrol lehetett ugralni a levegovel 1 homersekletu vizbe... amit en kihagytam bezzeg az Aron meg az Adam...:) orultek... *hosszu o.(minta Pako irna...).
Az ebed sajna megint meki volt mert az volt a legolcsobb(2€a sajtbi, 1 a hambi), de mar naon utalom.
Tescoban viszont lattam egy nagyon erdekes, es remek dolgot. Miutan bevasaroltal odamesz a pulthoz, es NINCS elado!!! Egy kis gepen magadnak kell lehuzni a cuccosokat, bepotyogni a fizetes modjat, es kiloki a visszajarot... Nagyon tetszett... Vajon Mo.-on mikorra varhato h bevezessenek ilyesmit?(majd ha nyereseges lesz a MAV, megepul a 4esmetro, autopalya tobb lesz, bejon az euro+50 ev:)) Sajna a mentalitasunk nem engedi, nekem is az volt az elso gondolatom, hogy hogyan is lehetne kicsit olcsobban meguszni a dolgokat... Ez egy mas orszag az biztos... A tobbiek mar nagyba elkezdtek a szamlagyujtest(ugye kaptunk 600€ koltopenzt az EU-tol, es el kell vele szamolni majd otthon, de persze lehet megtakaritani is de ahhoz szamlakkal kell igazolnunk h elkoltottuk a penzt).

Aztan nap vegen kicsit shoppingoltunk... Vettem egy pulcsit, rahedli csokit, meg 8 doboz soriket(Fosters/magyar srac, ausztral sort, Irorszagban), meg vettunk Meteor-kartyat ami egy olcso sim-kartya aminek segitsegevel olson tudunk telozni apropo akit erdekel Szabika uj szama: 00358 8261295(nem kell semmi plus jel). Ja amugy en vettem meg mindenkinek mert ugye allat vagyok, es jol kommunikalok angolul, jofej volt a boltban a srac egyebkent.

Aztan este konzumaltam a soreim soraibol 5 db-ot, es az enyhen becsiccsentett osztalytarslanyaimmal dumaltunk a hidegbe a parton, meg elso ir Giunnessemet is elfogyasztottam 4€ert...

Nagyon szep Dublin, az ido altalaban felhos, eddig neha esett csak, a nap neha kikandikal, de egyebkent tipikus oan ido amit szeretek.

Annyi mindent tudnek meg irni... Biztos kifelejtek majd vmit. Epp egy kavezoban ulok ahol 1€ a net orankent, ez naon olcsonak szamit, viszont aki ide akar jonni egyszer Dublinba, az kosse fel  a gatyajat, mert eszmeletlen draga hely(ma a Subway/szeru etteremben 9€ kajaltam meg... plus egy csomo belepore elment vagy 30€). Aron szerint a vilag legdragabb fovarosa.

Biztos fogok meg irni gyakran ide hogy tudjatok mivan velem, a mai naprol nem is irtam idohiany miatt, de biztos bepotlom ugyanis Adi elhozta a gepet, Killarneyben a szallodaban meg biztos lesz net... Szoval jo lesz. Killarneyre is nagyon kivancsi vagyok. Bratyom(Levi) szerint Irorszag legszebb helye. Ha minden jol megy holnap talalkozunk es akkor atnyujtja nekem a csaladi fenykepezogepet, ugyhogy a jovoben kepekkel is tudok majd szolgalni.

Nah ez eleg regenyesre rikerult remelem van kedvetek vegigolvasni, aki nem olvassa vegig az kapja be(hehe ezt ok ugyse latjak). Kuldjetek visszajelzest ha teccik komment formajaba vagy mittomen. Remelem nepszeru leszek.

Hello mindenkinek!!!

12 komment

Címkék: dublin 1st

A bejegyzés trackback címe:

https://kukiinireland.blog.hu/api/trackback/id/tr44524262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabó László 2008.06.16. 20:01:32

Kuki!
Egy baj van hogy én csak a szöveg végét olvastam el. Most akkor én is kapjam be? Vagy akkor ez most hogy van?
Amúgy jó szórakozást Író szágban!
Jó az oldal,további sok sikert hozzá!;)
Egy jó tanács füldugulás ellen:
TE idióta,rágózni kell,akkor nem lesz semmi baj.
Próbáld ki hazafele úton...:D

kiskukesz · http://www.kukiinireland.blog.hu 2008.06.16. 21:03:10

Na szia!
Apád anyád idejöjjön vagyunk.
Ki tudja mikor olvasod ezt el. Jó az írás. Próbáltunk hívni de biztos nincs még kiütve a telefonod. Ha így költekezel, nem kell külön számlát gyűjtened. Írj vagy hívj ha Levivel találkozol.
Remélem minden oké, vigyázzatok egymásra + a pénzetekre!!!
A teló számod nem 353-al kezdődik???
Egyeztessük majd ezt a számot, mert apa fogadott hívásában nem az jelenik meg amit itt leírtál!
Írj sokat a blogodra és várjuk a képeket is!!!
Jó legyél, apád azt mondja, hogy csak akkor gyere haza ha sok pénzed lesz és felülök a repülőre
Na ennyi elég
Csók: szüleid

Dzsanni (Jani) 2008.06.16. 21:11:34

Szasz Kuki! Minden jót kivánok neked külföldi időtöltésedhez. És, mint befutott blogíró(?:)) nemtok mást mondani, mint hogy nagyon jó a blog és kitartás. Ha segítség kell szólj!

Muscle Smurf 2008.06.16. 21:15:10

Na te kis pocs nekem sincs ekezetem:D
Irjal ide mindig, akkor tudom, hogy meg nem doglottel meg, es nem kell kiirtani irorszag lakossagat:D
en mar egesz jol kiismerem magam itt hagaban...
Meg hihetetlen sok szep neger csaj van:D:D:D
csinalj kepeket, majd kuldok en is...
tot zo (see you later-hollandul)

Müller Dia 2008.06.16. 21:56:46

Jó a blogod Szabi! Örülök,h jól érzitek magatokat! Írj ide sokat majd! Puszilok mindenkit!

tapsi 2008.06.16. 22:53:44

Szia Szabi!
Nagyon jó olvasni meg ekezezeteknelul is a blogodat..
Érezd jól magad és küldjed a jó fotókat meg egy pár zsugor sört!..ja ha igazi ausztál sört akarsz inni akkor csak is "elephant" sört igyál..
na vigyázz magadra..üdvözlünk és puszilunk tapsiék!

CsaBIKA 2008.06.17. 04:38:03

Csä Szabi! olvastam, jonak tünik a blogod, nekem tetszik, amugy en is külföldön nyomom, nemetroszägba, wemdingbe egy kisvärosba Stuttgarttol kb 100km-re magyarorszäg fele, ha erdekel akkor irok, most is eppen melobol pötyögök:D sok sikert mindenhez! csövi!

Gergő · http://kukiinireland.blog.hu/2008/06/16/1st_broadcast_from_ireland#comments 2008.06.17. 11:54:13

Szooooooooooooj, csinos ez a blog, meg az se baj hogy ijen hosszu. En se irok direkt ekezetet, 1 mert igy gyorsabban megy, 2 neked is legyen egy kicsit szar olvasni ha veletlenul elolvasnad miket irogatnak a nepek ide. Irjad batran a blog ot engem erdekel h mivan feleoled.

Az idorol meg csak annyit..London, szar ido, még szarabb kaja, kibaszott Mary Poppins??!?!?!
Udv: Onokád

Csilla 2008.06.18. 15:04:22

Szia Szabi!

Hat jo hosszu lett ez a level, az biztos! Nemetorszagban sincs ekezet! Mi a költöpenzetek felet kaptuk! :(
Erezetek jol magatokat!!! Nekünk mar csak ezen a heten kivül 3het van, aztan go haza!
Pusza mindenkinek!!

Qki 2008.06.18. 23:57:39

AAAA!! nagyon orulok h ennyien olvastok kohi a visszajelzeseket!!!

ági 2008.08.23. 00:04:59

nem dugul be a füled,ha le-felszálláskor rágózol.
:) am. teccik a blog.
süti beállítások módosítása