HTML

Kuki in Ireland

Írországi kalandjaim:)

Friss topikok

  • ági: blackcurrant=feketeribizli (2008.08.23. 02:04) Staff members
  • ági: nem dugul be a füled,ha le-felszálláskor rágózol. :) am. teccik a blog. (2008.08.23. 00:04) 1st broadcast from Ireland
  • Qki: Na szevasssz Szemi:)))))! Elöszőr is azt akarom mondani hogy ne szörnyüködj ennyit inkbb huzzá bel... (2008.08.19. 22:27) Vége felé
  • Qki: remélem ez csak vicc volt! (2008.08.07. 14:02) Poker
  • tézé: Kitartás Qki Szabi!:) már alig van pár nap;) (2008.08.05. 19:01) Bank Holiday

HTML

Egy rovid...

2008.07.31. 06:41 Qki

Most nehany morzsa kovetkezik, amik szerintem picit komikusak.

1. Itt a blog szerkesztesenel, van egy ilyen ful, hogy statisztikak, es azon belul egy olyan ful, aminel megtudom nezni, hogy milyen kereso kifejezesek utan dobta ki, valamilyen keresoprogram a blogomat. "kukiinireland"-bol volt 5 db... De nem is ez az erdekes hanem a kovetkezo keresokifejezes: "szép kukik". :) :) :) Eleg elvetemult leanyzo(esetleg fiu) lehetett, aki ilyet irt be google-ba, vagy fene tudja lehet kukoricat keresett, amik szepek. Szegeny porul jart az en blogomat dobta ki neki. :)

2. Aggodtam, hogy az angol nyelvu billentyuzetu laptopon nem fogok tudni majd ekezeteket irni, es egy csomofelekepp beirtam google-be, hogy lehet ezt a problemat athidalni. Egyik cimboramat is megkerdeztem, aki informatikat tanul, es nem tudta(nevet nem mondok, de este dumaltunk msn-en ;) ). Aztan gondolkodtam picit, es mondom magamban, hmm mi van, hogyha a vezerlopult/billentyuzet beallitasainal megnezem. Es tenyleg, ennyi az egesz. Van vagy 200 fele billentyuzetrol egy lista, amit legorgetve, megtalaltam a Hungarian-t, es egybol tudtam ekezeteket irni... :) De visszaallitottam az angolt, ide a recepcios gepre, nehogyman eszrevegyek, hogy piszkaltam a gepet, amit igazabol nem szabadna... Szoval, Levi ha olvasod ezt a bejegyzest, es szeretnel ekezeteket, csak ennyit kell csinalni! :)

3. Ezt mar regebben is irhattam volna, de irok picit meg a lengyusokrol, milyen sugerek. Pavellal alapbol nincs gondom, az rendes gyerek, ma dumaltunk is egy picit. Viszont arra a kocsog Janosra kellett ma "reggel" kelnem, megint. Igaz del volt, de nekem az meg csak az 5. alvooramat jelentette, ugyanis 7:30kor fekudtem le. "Pááável, Pááável, zsmrlibmlzssnsza kurváá kurváá zsmrblms ták kurvá!"- ha jol ertettem ezt mondta :). Tok gaz, hogy csak ezt az egy szot hasznaljak karomkodasra(kurvá). Legalabbis ugy tunik. A masik, mindig ez a "ták". Nos ez azt jelenti naluk, hogy "igen". De van amikor csomoszor mondjak egymas utan, mint mikor mi bologatunk es "igenigenigen"... Nos viszont ha ezt ok mondjak, mindig el fog a rohoges, mert mindig a Tamad a Mars cimu film jut eszembe, ahol az urlenyek mindig asszongyak, hogy "ák ák ák ák" :):). Ilyen kis hulyesegeken szoktam kacaraszni... Meg egy dolog veluk kapcsolatban, amiert butak szerintem. Eileen... A joaasszony aki mindig kimossa es megszaritja a ruhaimat, ha odaviszem neki. Ez mar elso het ota igy megy. De ezek a hulyek, nemtom miert, de kezzel mosnak, es kis hosugarzoval szaritjak a ruhaikat!! Vagy osszevesztek a kedves(am annal inkabb rikacsolo-hangu) Eileennal, vagy csak nem mertek rakerdezni eddig(Janos 4 eve el it...). Szoval, vagy hulyek, vagy hulyek szerintem... De a Pavel az rendes gyerek.

Ennyit gondoltam mara... Bar ez is lett vagy 1 A4esnyi, de nembaj, szeretek fecsegni mindenfelerol. Ja, tegnap elegge megugrott a nezettsegem, majdnem 40en neztek meg az oldalt!!! Koszonom mindenkinek. De tenyleg. Jo tudni, hogy nem a vakvilagba irok. Ja, es remelem nem ertettetek felre a tejberizs dolgot, mert a kommentekbol kicsit ugy tunik. Az a cumo atszamitva meg mindig 86 Ft, de Ir szemmel, azt el kell osztani 5ttel, hogy irkent lassuk azt az arat(fizetes 5szoros), igy jon ki a 17... Bar lehet kacifantosan fogalmaztam. Na megyek,mert mindja ki kell szolgalnom Donnie-t :)(Tegnap kaptam tole 3euro sorpenzt, hihi) bye bye!!

1 komment

Címkék: stuff ize rovid apjopicikenyejdajabka morzsak dvorzsak lengyus

A bejegyzés trackback címe:

https://kukiinireland.blog.hu/api/trackback/id/tr86593821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Levi 2008.08.01. 09:42:12

valszeg kedden megkapom a kulcsokat az uj albihoz...de meg nem tudom mi lesz a felallas de nagy valoszinuseggel lejohetsz hozzam egy par nappal a hazamenetel elott ha akarsz!!!
süti beállítások módosítása