HTML

Kuki in Ireland

Írországi kalandjaim:)

Friss topikok

  • ági: blackcurrant=feketeribizli (2008.08.23. 02:04) Staff members
  • ági: nem dugul be a füled,ha le-felszálláskor rágózol. :) am. teccik a blog. (2008.08.23. 00:04) 1st broadcast from Ireland
  • Qki: Na szevasssz Szemi:)))))! Elöszőr is azt akarom mondani hogy ne szörnyüködj ennyit inkbb huzzá bel... (2008.08.19. 22:27) Vége felé
  • Qki: remélem ez csak vicc volt! (2008.08.07. 14:02) Poker
  • tézé: Kitartás Qki Szabi!:) már alig van pár nap;) (2008.08.05. 19:01) Bank Holiday

HTML

Poker

2008.08.07. 05:46 Qki

Mivel ma szabadnapos voltam, a mai napot pokerrel töltöttem. Igaz  délután 4kor keltem, mert nagyon elfáradtam a sok fennt-levéstől. Igy fogtam magam és elkezdtem pokertornák után nézni. Az elsőt 6kor játszottam, nem sok sikerrel 1.5 óra szenvedés után kiestem. Majd a következő torna kicsit jobban sikerült, ugyanis életem legnagyobb eredményét értem el rajta, 4000ből 9. lettem, úgy hogy ismét szerencsétlen voltam, mert egy idiota játékos ellen tettem be az összes zsetonomat a kisvakról K7-tel, és megadta a zsetonja 1/3ával K8-cal. Nos ez h sokaknak kínai, de akinek nem, az most fogja a fejét. 344 dolcsit nyertem ezzel, de ha felduplázom magam itt, tuti top 3ba kerülök ami már szép(lsd. képet), mert olyan gyenge játékosok voltak, hogy az nem igaz. Nembaj, azért jó érzés, hogy lassan visszatérül a laptop ára:). Ez olyan mintha 3 napot dolgoztam volna itt. Kiszámoltam. :) Nem egy nagy szám, de tőkének szép. Nah csak ennyit akartam. Munkahelyen semmi érdekes nem történik. Alig várom, hogy hazajöjjek onnan, kb. ennyi. Holnap is off-os vagyok, pénteken, meg egy laza vacsi lesz, semmiség, és utána még 2 hét. Nah sziasztok! Megyek gyúrni :), mert poker miatt kimaradt! haha hajnali 5kor. kemény mi? :D

a kép: http://indafoto.hu/kukiszabi/image/1523295-e0cfb1d9/details/xl

 

 

2 komment

Címkék: poker

A bejegyzés trackback címe:

https://kukiinireland.blog.hu/api/trackback/id/tr75604502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyád, apád 2008.08.07. 07:41:13

Szia!!!

Gratulálok a nyereményhez. Ezeket a pénzeket ráutalod a számládra? Szépen gyűlik a lóvéd nekünk ilyen arányban fogy. Legalább be tudod fizetni majd a tandíjadat!

Már csak bő két hét! Beszélünk majd, puszi:
Anya

Qki 2008.08.07. 14:02:06

remélem ez csak vicc volt!
süti beállítások módosítása