HTML

Kuki in Ireland

Írországi kalandjaim:)

Friss topikok

  • ági: blackcurrant=feketeribizli (2008.08.23. 02:04) Staff members
  • ági: nem dugul be a füled,ha le-felszálláskor rágózol. :) am. teccik a blog. (2008.08.23. 00:04) 1st broadcast from Ireland
  • Qki: Na szevasssz Szemi:)))))! Elöszőr is azt akarom mondani hogy ne szörnyüködj ennyit inkbb huzzá bel... (2008.08.19. 22:27) Vége felé
  • Qki: remélem ez csak vicc volt! (2008.08.07. 14:02) Poker
  • tézé: Kitartás Qki Szabi!:) már alig van pár nap;) (2008.08.05. 19:01) Bank Holiday

HTML

You don't mess with the Szabi :)

2008.08.03. 01:08 Qki

Nosss. Mit is írjak? Mivel semmi nagyon fontos nem akar most kijönni belőlem, így csak egy kis beszámolót írok.

Szerdán kinéztem magamnak egy jó kis Acer laptop-akciócsomagot. Szerintem megérte. 469 euroért egy (sztem klassz) Acer laptop, a legalapabb a mostani újak közül(1gb ram, 80gb hdd...és társai), plus hozzá egy Belkin tatyó, zsinór nélküli Belkin egér, 1gigás usb adathordozó, meg fasza kis hangfalak. Mivel utolsó darab volt az akcióból, mázlisnak éreztem magam, és megbeszéltem az eladó fickóval, hogy fizetek egy kis előleget, és akkor ne adja el péntekig. Vártam a pénteket. Csütörtököt szinte végig alvással töltöttem emiatt. Pénteken megkaptam a fizumat, és irány a bót! Jó nagy táskákkal mászkáltam végig a Muckross Road-on(ez az az út ami teli van hotellal, továbbá a kis házikó is itt van amiben lakom), amit én átkereszteltem Horseshit(lószar) Roadnak, mert van itt ilyen lehetőség, hogy valamennyi pénz fejében lovaskocsikázzunk végig eme igen hosszú úton, és hát a ló olyan állat ugye, aki ha rájön nem törődik senkivel és semmivel , és hát hogy egyszerűen fejezzem ki magam, szarik mindenre.  :) Egyébként ez a lovaskocsizós dolog nálam bőven kimeríti az állatkínzás fogalmát. Mind1. Szegény pacik... Hazaértem, és úgy bontottam ki a csomagot, mint egy kisgyerek karácsonykor, és ez egy olyan karácsony volt, amikor a Jézuska(vagy Télapó, gusztus dolga...:) ) jót hozott. Fél óra telepítgetés után üzemelt a masina és minden rendben volt vele. Vista, így laikus szemmel nézve szerintem gyönyörű. És ékezetet is tud a bébim! Elneveztem bébinek...:) Szóval mostantól nem lesz unalom a házban, számomra, és mostantól fütyülök a polákokra is!

Ma egész délután a gép előtt punnyadtam(eszembe juttatja a karácsony másnapokat, amikor reggel nem hiszed el, milyen szupcsijó ajándékot kaptál este, jó érzés volt újra érezni). Leszedtem a Zohan filmet, és hát mondhatni pisilésig röhögtem magam. Igaz, B-s Adam Sandler film, de én imádom a csókát, és az az akcentus amit végig toltak a filmben... Kész. Tök jó dolog szerintem, hogy kicsit közelebb hozták az arab/izraeli kultúrát a buta amcsikhoz, és ezek után talán majd kicsit enyhül az irántuk érzett előítélet. Nagyon vicces film szerintem, egyszerű poénokkal, de fenomenális. Nézze meg mindenki aki vevő az ilyen tálcán kínált poénokkal teli humorra!!

Tegnap megkaptam a heti beosztásomat is, unalomból megosztom veletek:

Jelmagyarázat: B= reggeli White gatesben D=vacsora Whitegatesben, NP=éccakai portás BC=reggeli Cahernane, DC= vacsi Cahernane

Szombat-B/DC, Vasárnap-B/DC, Hétfő-BC/DC, Kedd-NP, Szerda-off, Csütörtök-off Péntek-B

Ez azt jelenti, hogy kedd szerda csütörtök péntek a pókeré! Jó lesz, csak jó lenne, ha Fortuna kicsit bekukkantana hozzám...

Pár órával ezelőtt még a Cahernane-ba vacsiztattam, és hát meg kell, hogy mondjam, akárhogy is bírom az ott dolgozó kollégákat, nem szeretek ott dolgozni. White Gates sokkal jobb, nyugisabb, rövidebb, és ugyanazt a pénzt kapom. Nembaj. Nem volt annyira rossz azért. Nem ejtettem el semmit, poénkodtunk Andréval, Debbie jó hangulatban volt, megdícsért, met szerinte van keresnivalóm a szakmában(max kedvem nincs, nemtudom már...azért sulit elvégzem), lerománoztak(Kenneth volt, a Filippino fickó, ha ez mond még valamit..., de megbocsátottam neki, pedig elég súlyos sértés, ha azt veszem...). Kb ennyi történt ma este a Cahernane House Hotelban. Najó azt hiszem elteszem magam holnapra.

Jelentés vége. Stop. Az ellenség likvidálva. Stop. (hehe) byebye!!!

 

Kukiszabi: zohan-poster

Szólj hozzá!

Címkék: stuff ize lószar staff dvorzsak lengyus napijelentes muckross

A bejegyzés trackback címe:

https://kukiinireland.blog.hu/api/trackback/id/tr3597999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása