HTML

Kuki in Ireland

Írországi kalandjaim:)

Friss topikok

  • ági: blackcurrant=feketeribizli (2008.08.23. 02:04) Staff members
  • ági: nem dugul be a füled,ha le-felszálláskor rágózol. :) am. teccik a blog. (2008.08.23. 00:04) 1st broadcast from Ireland
  • Qki: Na szevasssz Szemi:)))))! Elöszőr is azt akarom mondani hogy ne szörnyüködj ennyit inkbb huzzá bel... (2008.08.19. 22:27) Vége felé
  • Qki: remélem ez csak vicc volt! (2008.08.07. 14:02) Poker
  • tézé: Kitartás Qki Szabi!:) már alig van pár nap;) (2008.08.05. 19:01) Bank Holiday

HTML

Problémák

2008.07.04. 21:30 Qki

Igen, mint az ahogy a címből is kiderül, nem minden fenékig tejfel itten kéremszépen.

Állítólag ez egy magyar tulajdonság, hogy mindenért elégedetlenkedünk, de hát ez van, sikerült magunkkal hozni külföldre. Kezdjük az alapoknál. A szállásnál. Rövid lesz a bejegyzés, mert most majdnem szétfagy a kezem miközben írok, lehet beszerzek kesztyűt, mert rájöttem, hogy az egy multifunkcionális ruházati cikk, ugyanis jól jön pl römizésnél, netezésnél, olvasásnál, evésnél, stb...:) Pannónia Fesztiválon arra is rájöttem, hogy ott is hasznos, ugyanis a hatalmas sorok végett, mindig dupla sört kellett venni(több kezem nincs), és ugye az egyiket muszáj volt a hideg részénél fogni, és az nem volt olyan jó, tehát ha legközelebb megyek ilyesmi helyre, jól jön majd ott is. Összegezve kurva hideg van. Vicces, hogy 2 hete ígérgetik, hogy kicserélik az ajtókon a kitört üvegeket, de ebből még nem nagyon lett akció. A fürdőbe letettek egy műanyag csempekőnek látszó izét, ami végülis szépen elrejti a korhadt fát, bár így a víz is nehezen szárad majd ott fel. Ja és a hab a tortán. Megjött a lengyel köcsög-gorilla, mi csak így hívjuk, Janus a házhoz 12 napos vakációja után. Háromszoros hip-hip-hurrá volt. Hazudtam. Csapkod, kiabál, és alapjában véve egy nagybüdöstahóparaszt, és azt hiszi, hogy ez az ő háza egyedül. Az itt töltött 4 év után megértem... Igénytelen szarházi. Mindegy, megpróbáljuk nem a hátába vágni a kést.

Munkahely. Én nem szívok, a héten nagyon keveset melóztam, éjszakai portáskodást imádom, kerestem 60 dollárt pokeren közben:). A srácokkal viszont kicsit kibasztak. Atit egyedül berakták 2 napra a wash-upba ami annyival volt egyenlő, hogy 1 óra előtt nem ért haza, mert annyi teendő volt a konyhában. Mindig, eddig mindig 2 ember volt a wash-upon, erre megjött az ingyenmeló, Háá, küldjük haza a pénzkeresőket, annál kevesebbet kell fizetni. Undorító egy pénzsóvár banda ez. Sarah és Jimmy Brown, a 2 tulajdonos a két legnagyobb sóher a Földön, nagyon úgy fest. Ráadásul a nő nagyon idegesítő egy alak. Az álmosolya mögött látszik, hogy legszívesebben a hátadban látná a tőrt. Mind1. Tűrünk. Az étterem bezárt 3 napra a White Gatesben, akkora volt beosztva Ádám. Namost, hóhó nincs munkája, rakjuk be kertésznek. És elküldték kertészkedni a Cahernaneba. Bár abba nem rokkant bele, mert nagyon laza volt az egész. Legalább megkaptuk az első 2 hétre a 100 euronkat, ennek módfelett örülünk. MEgkaptuk a jövőheti beosztást is, amiben Atit meg Ádit ismét szétdolgoztatják, gyakran 8 óra fölött, így most átmentek a managerhez felemelni a hangjukat. Kiváncsi vagyok mi sül ki belőle majd... Én viszonylag(fene tudja miért) laza hetet kaptam, megint 2x leszek nightporter, és a két nap előtt 1 nap szabi, és utána is szabi. Bár én mindig Szabin vagyok, főleg, ha ráülök a kezemre mondjuk. (haha)

Jó hír, hogy elkezdtem magammal foglalkozni kicsit. Szerdától kezdve, napi 100 fekvő, 200 hasprés. És Heti 3-4 futás, ami kb fél óra. Eddig megy(3 napja), és jól érzem tőle magam. Visszafogtam a kajálást is, napi 2x eszek, és 1x csoki. Első futásom viszont kicsit balul sült, el szégyen ide vagy oda, rosszul lettem és jött a nagy ravaszdi, kiadtam magamból mindent. Soha nem történt még ilyen velem. Lehet azért, mert 1 éve nem csinálok semmi sportot, lehet az előző esti 9db 0.33as Miller sör tett be, nemtudom. Futás Szabi 1:0. Ma viszont minden rendben ment, és sikerült legyőznöm az ördögi machinát, a testem. Kiegyenlítettem a számlát. Van itt kb 2 km-re egy gyönyörű talán 5*os hotel, a Lake Hotel, annak a hátsó kertjéig "szoktam" elfutni, ahol van egy pici várrom. "Vár állott, most kőhalom". És van egy pici kőstég ott, és arra kiállok és gyönyörködöm a tájban(amihez hasonlót a Jurassic Parkban láttam utoljára, majd teszek fel róla képet, ígérem), aztán irány vissza. Ez egy laza 4kmes táv. Kezdetnek jó lesz egy darabig. Szóval remélem fitt leszek.

A problémák ellenére jól érezzük magunkat, bár már visszafele számolom a napokat:49. Most egy ideig elbúcsúzom, szerda hajnalban írok újra, mint éjszakai portás. Remélem összejön megint a poker, csak most jobban. Stephen King: Christine-t már majdnem elolvastam, jó könyv szerintem is anya. Kösz a tippet. Na pápuszi

3 komment

Címkék: problema

A bejegyzés trackback címe:

https://kukiinireland.blog.hu/api/trackback/id/tr64553844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyád, apád 2008.07.07. 08:19:14

Szia!

A sörözést is vissza kellene szorítani, mert az is jócskán hízlal.
Látod mondtam én, hogy sokan olvassák csak nem mindig kommentálják az írásaidat.Úgyhogy ne hagyd abba légyszi. Én például imádom olvasni.
Vigyázz magadra
Puszi

brian2 · http://bank-hitel.blog.hu 2008.07.08. 23:03:23

lenne kedved részt venni a versenyben?
itt nézheted meg:
guru.blog.hu guru.blog.hu

Qki 2008.07.09. 00:27:57

Bocs, de nem:)
süti beállítások módosítása