HTML

Kuki in Ireland

Írországi kalandjaim:)

Friss topikok

  • ági: blackcurrant=feketeribizli (2008.08.23. 02:04) Staff members
  • ági: nem dugul be a füled,ha le-felszálláskor rágózol. :) am. teccik a blog. (2008.08.23. 00:04) 1st broadcast from Ireland
  • Qki: Na szevasssz Szemi:)))))! Elöszőr is azt akarom mondani hogy ne szörnyüködj ennyit inkbb huzzá bel... (2008.08.19. 22:27) Vége felé
  • Qki: remélem ez csak vicc volt! (2008.08.07. 14:02) Poker
  • tézé: Kitartás Qki Szabi!:) már alig van pár nap;) (2008.08.05. 19:01) Bank Holiday

HTML

Bank Holiday

2008.08.05. 00:43 Qki

Fúúú...(Nagy sóhaj). Na ennek is vége, hál'Istennek. A Bank holiday egy ír ünnep, amikor országszerte mindenki 3 szabadnapos hétvégét kap. Kivéve a hotel-alkalmazottakat, meg mentőket, meg rohamosztagosokat gondolom... Full-house mindenütt. Pokerben nem látni ennyi full-house-t. Apropó poker, nyertem 200 dolcsit tegnap. Örül. :) Én mind a 3 napra a Cahernane-ba voltam beosztva, és az igazat megvallva, oda mindig úgy megyek dolgozni, hogy kb. annyi kedvem van hozzá, mint ciánt inni. A munkatársak teljesen rendben vannak, Andréval mindig ugratjuk egymást, jó arc eléggé. És tökfincsi a kaja. Tegnap meg ma is tenger gyümölcsös kaja volt, és nagyon jól csinálták. Ma este annyit zabáltam mind, még soha:), 2 tányér teng. gyüm-leves, 1steak főtt krumplival, 1.5 tál sajt-különlegességek, vmilyen desszert, kenyérke... Egész nap alig ettem, úgyhogy megérdemeltem. Durva volt ez a hétvége, annyit rohangáltam fel alá, mint egy ultramaratonista. Nagy negatívum, hogy a jobb térdem még mindig fáj:(, néha nehezen hajlik, még mindig azt az esést fájlalja, nem hittem volna, hogy ilyen sokáig fog tartani, de lehet történt vmi csúnya a csonttal. Remélem hamarost meggyógyul. Mind3 nap úgy izzadtam mint szódás a lovát. Kemény volt, de végre vége, most 4 nap lazítás jön, aztán fene tudja mit kapok jövőhétre.

Egyfajta rituálé nálam, hogyha nyerek egy nagyobbacska összeget pokeren, mindig meghallgatom a Queen-től a We are the champions-t, és az tök jó érzés szokott lenni. A youtube-on hallgattam, és véletlenül megint rátévedtem Freddiék budapesti koncertjére, amikor elénekelte a Tavaszi szélt. Tökre meghatódtam, és bazi nagy honvágyam lett. Nem tudom, hogy meddig bírnám ki külföldön, de szerintem, ha megtehetném gyakran járnék haza, mert nagyon nem jó így egyedül. Már nem is tudom mióta nem buliztam egy jót, és az is hiányzik, sok bepótolni valóm lesz. A lengyelek hívtak ma bulizni, de semmi kedvem nincs velük menni, mert a fele bandát rühellem. Egyszerűen nem tudok szimpátiát érezni irántuk... Ez van, Sprite. Na jó kezdődik a ma esti pokertorna, és muszáj játszani, mert holnap egész nap alhatok, ugyanis night-porter leszek. Azon filózok melyik filmeket nézzem meg a laptopomon holnap este "munkában" :)

Sziasztok!

Kukiszabi: otp bank

2 komment

Címkék: stuff staff rovid ireland lengyus napijelentes cahernane

A bejegyzés trackback címe:

https://kukiinireland.blog.hu/api/trackback/id/tr44600956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyád, apád 2008.08.05. 07:51:28

Szia!

Nem sok van már hátra, bár ha meglátnád a "sziklakertet" nem biztos, hogy honvágyad lenne.
Ezt a pár napot már kibírod. Ha a térded nem javul, meg kell nézetni majd itthon valamiféle dokival.
A ház szépen alakul, már csak kisebb, nagyobb (inkább nagyobb ha,ha,ha) simítás van hátra és hazaköltözünk.
Légy jó, pókerezz ügyesen, valakinek a családban legalább legyen egykis pénze.
Vigyázz magadra, puszi:
Anya

tézé 2008.08.05. 19:01:10

Kitartás Qki Szabi!:) már alig van pár nap;)
süti beállítások módosítása