HTML

Kuki in Ireland

Írországi kalandjaim:)

Friss topikok

  • ági: blackcurrant=feketeribizli (2008.08.23. 02:04) Staff members
  • ági: nem dugul be a füled,ha le-felszálláskor rágózol. :) am. teccik a blog. (2008.08.23. 00:04) 1st broadcast from Ireland
  • Qki: Na szevasssz Szemi:)))))! Elöszőr is azt akarom mondani hogy ne szörnyüködj ennyit inkbb huzzá bel... (2008.08.19. 22:27) Vége felé
  • Qki: remélem ez csak vicc volt! (2008.08.07. 14:02) Poker
  • tézé: Kitartás Qki Szabi!:) már alig van pár nap;) (2008.08.05. 19:01) Bank Holiday

HTML

Staff members

2008.07.18. 05:34 Qki

Az elmult 2 oraban tortent par erdekes dolog, ez inspiralt arra, hogy irjak egy bejegyzest.

Ugye rengeteg embert felsoroltam, akikkel dolgoztam eddig, de kihagytam joparat. Szeretnek egy kicsit irni roluk, aztan leirom azokat a bizonyos erdekes dolgokat, amik igazabol viccesek.

A White Gatesben dolgoznak mind azok akiket most majd felsorolok. Ok a barban:

Elza(Ilza-mind2felekepp lattam mar leirva)- litvan huszoneves csajos, akit eleinte gorombanak tartottam, de valtozott a velemenyem. Tokszimpi mostanara mar. Ha kicsit hosszabb haja lenne hasonlitana Uma Thurmanra a Kill Billbol. Tegnap reggel amugy a fraszt hozta ram, csak ugy felbukkant a semmibol a konyhaban, 6:45kor amikor meg nem kellett volna ottlenni senkinek. Lehet rosssz a lelkiismeretem :)

Jana- ha jol tudom lengyel, mert eleg folyekonyan beszelt Janussal vmi idegen nyelven. Annak kell lennie. Lehet bunko vagyok, de pontyfeju lanynak hivom,, mert kicsit olyan, de amugy nem csunya. :) Rendes volt velem, eslo napomon a barban, es meglepodtem, hogy tudja a nevem. Pedig sose mutatkoztunk be azelott. O mutatta meg miket kell csinalnom. Huszas o is.

Danny,Dan- 17 eves ir srac, aki kicsit ugy nez ki mint egy hobbit, de baromi jofej. Szo nelkul hozza nekunk a blackcurrant szorpot(asszem kekszolo, mindig ezt iszunk ebedhez, vacsihoz, munka kozbe, vagy csak ugy, pl futas utan) ha kerjuk. Szoktunk vele bratyizni a barban ha epp benn ulunk, ez mostansag gyakori. Nyugi max 1 Guinness altalaban. Nem koltom a kis penzem "butasagokra".

Mia- szlovak csajszi, 30 elott vmivel, akit kicsit sajnalok, mert mindig olyan kedvtelenul dolgozik, megint bunko vagyok, elneveztem ongyilkos-jeloltnek emiatt. De amugy kedves velunk, hiaba az osi szlo-magy ellentet. Nem tudom mi lehet alapjaban a baja. Majd felviditjuk egyszer(talan ha elmentunk boldog lesz... csak vicc, szinte kizart h emiatt van baja).

Nollen- Ir no, kabe 35-nek nezem, es tok rekedtes hangja van. Mindig mosolyog rank, kedves jofej, sokmindent nem tudok rola mondani, mert nem talalkozunk sokat.

Es most vegul egy ficko aki nem reg erkezett vissza Killarneybe, azelott nemtudom hol jart, de itt mindenki ismeri. Mostanaban van a Killarney Races, loverseny-hegyek, es emiatt hivtak be. Mostanaban a 2 hotel dolgozoi arrafele is surognek forognak(Race Course). Szoval ez a ficko inspiralt, hogy irjak egy cikket, mert nem birom magamban tartani... :) A neve Pat Barry, es kcsit koverke, voros haju, ir ficko. Itt lakik a 101es szobaban a White Gatesben, mert gondolom ez amolyan ideiglenes lakhelye neki. Oraval ezelott jon be ide hozzam, asszongya "Nem hasznalhatnam-e az internetet?" Pont akkor estem ki egy pokertornarol, ugyhogy mondtam "Persze". Elmentem csinaltam egy blackcurrant juice-t, kicsit vartam meg majd megkoszonte, es kis csalodottsagot vettem eszre az arcan, visszament a szobajaba. OK. Szamitogepes tudasomat felhasznalva megneztem mi volt olyan fontos hajnali fel 4kor... Google.ie---> Killarney cheap whores :) :) :) XD. Megneztem nem adott ki talalatot rendeset, ezert volt szomorkas a hangulata :) Kééész. (Rájottem, hogy áéíóú-t tudok csinalni alt Gr-rel, de nincs hozza kedvem :))

A masik poen. Meg itt volt a James a barban, meg nehany "vip" torzsvendeg(se kez, se lab, haha) es dumalgattak, en siman elkezdtem pokerezni, gondoltam, majd leteszem az ablakot a talcara, ha beneznek ide a bodeba. Erre eleg jol alltam mar, jon egy noci a fobejaron. Fel szemmel ra, felszemmel a gepre figyelek... Asszongya kifogytak a benzinbol, es meg akarnak szallni itt. Mondtam, hogy en uj vagyok es nem tudom, hogy lehet e ilyenkor becsekkolni... Szoltam Jamesnek, hogy segitsen... Ekkor kaptam Asz-part pokeren :). Ezek itt a bode elott megdumaltak, hogy menjen el  a tescoba tankolni mert az 24/7... Megnyertem egy nagy kasszat az Aszokkal, de ugy, hogy a testemmel takartam a monitort, es kozbe oket is figyeltem... Nagyon komikusnak ereztem a szitut, de vegul a no elment a megdiskuralt helyre, en pedig folythathattam a pokerezest. Egyebkent tobb mint 220 dolcsi van most a szamlamon... Juniusba zero volt, buszke vagyok, hogy nullarol sikerult feltunkolni eddig... Lesz ez meg tobb is remelem... :) A jovoheti beosztastol fugg. Amugy egyeb tortenes, hogy megnoveltem az edzesprogramom: 50 fekvo, 100 haspres, 50 hasonfekvostarkofogosize ( :) nem tom a nevet ennek a gyakorlatnak), nos ezekbol mar nem 3 hanem 4 sorozatot tolok naponta. Monthatni sorozatfuggo lettem. :) Meg futok mint a bolond. 5 ora mulva Ring of Kerry, es nagyon remelem, hogy nem alszok majd el a gyonyoru tajak mellett valo elhaladas kozben. Nagyon szep helyek lesznek allitolag, toltok fel kepeket majd, remelhetoleg, csak ahhoz Adi laptopja is kell, mert ezen a fos gepen nincs USB port. Jah, vegulis milliomosok kezeben van ez a redvas szalloda, jo lesz egy Pentium 0-as is a recepciora... Smucig alakok. Kriszta megkerdezte regebben, nem lehetne-e vmi normalisabbat(a haz elolapja is lejar)?... Valasz, de ha veszel egyet by Jimmie Browne (nagyfonok). Nemsemmi ez a soherkedes.

Egyebkent az ejszakai portas muveszet(kortars muveszet kifigurazas, aki nem erti elsore) nem csak a pokerbol all. A feladatkorombe tartozik hajnalban a bar padlojanak felsoprese, ami kb egy 40 perces melo, ugyanis eleg nagy teruleten fekszik. Reggel fel kell huzni a rolokat az ablakon. A bufe-asztalt a reggelihez(joghurt, muzli, gyumile, poharak...) meg kell csinalni reggel 7kor. Es ott van meg Donnie is... :) Nos, mit is mondhatnek rola. Altalaban 6 elott szokott reggel beesni a friss Irish Examiner ujsag-kupaccal, amit a fobejarat ele raknak le minden reggel. Elso alkalommal azt hittem, hogy o maga hozza, marmint Donnie. Szinten elso alkalommal, megkert arra, hogy szolgaljam ot ki a barban... Kicsit furan neztem... Zavarodott voltam, mert azt hittem, ez ilyen fu alatt dolog. De a kamerak forognak, es le leszek cseszve felulrol. Donnie erre azt mondta, Ne aggodjak James a haverja, este vele intezi a szamlat. Ok. Ketelyek kozt adtam neki piat. Durvan tolja. 2 kicsi Hennessey es 1 Baileys,meg alt. 1 sorike. Reggel 6 elott!! Mint a Bodocs Tibi fele parodiaban, sok volt a savam... semmi savam nem vót :). 5 perce szolgaltam ki amugy megint. Nos, tehat az elso alkalom utan megkerdeztem Kierant, hogy rendben van-e ha kiszolgalom reggel az ujsagos fickot? Erre o, kicsodat?? Ketely ult ki neki is az arcara... Ujsagos ficko... Aztan amikor egyik este rakerdeztem Jamesnel, pont aza bulizos este volt, Kieran is ott volt. Szabad-e ezt nekem? Es mint kiderult Donnie-t mindenki ismeri a szomszedban lakik, alkeszcsoka, es telleg rendezi a cechet estenkent. Kinevettek, hogy ujsagosnak hivtam :). Leesett egy ko a szivemrol. De azert felek, meg mindig, hogy miatta megutom a bokam... Egyebkent kis duci, 50es kopaszodo ficko, pirospozsgas arccal. Tipikus alkesz csoka, bar rendben van, mert szimpatikus megis. Ezek mennek itt keremszepen tehat.

Na megint kiirtam magambol mindent. De van meg egy otletem. Mivel dizajnt valtoztattam nemreg, ugy gondoltam legyen egy interaktiv tema is. Barmit kerdezhettek kommentbe, ha valami erdekel Irorszagbol, vagy csak velem kapcsolatban, en valaszolok. Rajottem amugy, hogy kell a nezettseget megneznem, egy allando 20as tabor olvas engem. Wow. Koszike. Szoval ha van kerdes irjatok. Ha nincs az se baj, csak olvassatok.

Na báj, szíjúléter!!

 

5 komment

Címkék: stuff staff

A bejegyzés trackback címe:

https://kukiinireland.blog.hu/api/trackback/id/tr75573749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyád, apád 2008.07.18. 08:12:32

Szia!

Az iwiw-re küldöm a megbeszélteket.
Már nem írom le többször, most utóljára, nagyon bírom az írásokat. Tudtam, hogy jó fej vagy de hogy ennyire!? És kicsit sem vagyok elfogult.

Sok puszi

Anya, Apa

CD 2008.07.18. 08:36:29

Hali!

Laza ez a Pat Barry csávó, mivel mondtad, mindenki ismeri gondoltam googlizok kicsit és erre bukkantam:
en.wikipedia.org/wiki/Pat_Barry

Ez valyon lehet ő?

Aztán irogassál szorgalmasan, legyen mit olvasni meló után xD

Üdv, CD

Qki · http://kukiinireland.blog.hu 2008.07.19. 19:37:48

LOL Csabi!

A helyzet az, hogy nem ő az, de csak így tovább.
Ha googlizol rá mostmár lehet, hogy a blogomat fogja kiadni :)

Képek hamarosan coming soon :) (nyelvtani hiba)
írás meg csütörttök hajnalban csak sajnabajna, na puszi

CD 2008.07.20. 00:50:22

A magyar googli találatok között már a 2. vagy ezzel a kulcsszóval, mert a www.tutifilmek.hu/pat_barry-84348 még előtted van.

www.google.hu/search?hl=hu&rlz=1B3GGGL_hu___HU232&q=%22Pat+Barry%22&btnG=Keres%C3%A9s&meta=lr%3Dlang_hu

Webkeresésnél pedig csak a 13. oldalon hoz:

www.google.hu/search?hl=hu&rlz=1B3GGGL_hu___HU232&q=%22Pat+Barry%22&start=120&sa=N

Csak így tovább xD

Várjuk a képeket meg az írát is, bár ez utóbbi még kissé messze van...

ági 2008.08.23. 02:04:01

blackcurrant=feketeribizli
süti beállítások módosítása