HTML

Kuki in Ireland

Írországi kalandjaim:)

Friss topikok

  • ági: blackcurrant=feketeribizli (2008.08.23. 02:04) Staff members
  • ági: nem dugul be a füled,ha le-felszálláskor rágózol. :) am. teccik a blog. (2008.08.23. 00:04) 1st broadcast from Ireland
  • Qki: Na szevasssz Szemi:)))))! Elöszőr is azt akarom mondani hogy ne szörnyüködj ennyit inkbb huzzá bel... (2008.08.19. 22:27) Vége felé
  • Qki: remélem ez csak vicc volt! (2008.08.07. 14:02) Poker
  • tézé: Kitartás Qki Szabi!:) már alig van pár nap;) (2008.08.05. 19:01) Bank Holiday

HTML

teszt

2008.07.05. 13:57 Qki

Ha nem jön ide 6 különböző embertől komment, akkor abbahagyom az írást,pá

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kukiinireland.blog.hu/api/trackback/id/tr63554523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jutka 2008.07.05. 17:23:29

Szia Szabi!Nagyon jók az írásaid,élvezet olvasni.Tényleg jó lenne belőle egy könyv!A munkához kitartást,igaz kicsit messze van még aug.22.Az írást ne hagyd abba,mert tényleg szuper!Puszi,Dezső, Judit!Ja,képzeld el van egy kiskutyánk. addig amíg anyáéknál voltunk Nándit meglepte a barátnője egy kutyussal.Nem örültem neki,de nem volt szivem vissza vitetni a menhelyre,úgyhogy itt maradt.Husi a neve és nagyon cuki.Nándi rakott fel képet róla iwiw-re.

Gyadi 2008.07.05. 20:29:59

Aloha, keep on posting buddy! :D

Kukucska Attila zls. 2008.07.06. 12:41:43

Kitartás! Sokkal sz..rabb helyek is vannak, mint a tiétek. Pl. szeretett fővárosunk V. kerületi tűzoltósága, vagy a VIII. is. 1870-80 körül épült mind a kettő, úgy is néz ki. A szertárakat még lovas kocsifecskendőre tervezték. Vagy amikor kolis voltam, baj volt a szennyvíz elvezetéssel. Ha valaki az elsőn vizelt a pisszoárba, az valamilyen úton a földszinti mosdó mennyezeti lámpájába folyt. Képzelj el egy fej nagyságú gömbbúrát, amiből csöpög a húgy. És még világít is.... Büdös tahó mindenütt van, lásd tűzoltóság.
Örülök, hogy futsz. Már nem csak én vagyok hülye a családban. Múltkor a tűzoltóság csapatában részt vettem az ultrabalaton futáson. 212 km összesen, két nap alatt váltóban. egyszer myomtam 26.9-t, másnap 20,4-. van még mit fejlődnőd.
Ma reggel volt egy jó kis lakástüzünk. Égett az előtér meg a konyha, amíg a többiek oltottak, én bementem a szobába. Kinyitottam az ablakot, mert kurva nagy füst volt. Aztán találtam egy embert az ágyon. Elkezdtem kivonszolni, később segítettek is. Az utcán tért magához, egy fiatal rasztahajú srác volt, olyan részeg, hogy semmit se vett ézre. pár perc, aztán bent fullad meg. Így is elvitték a mentők füstmérgezéssel. Na, legalább megvolt a heti/havi/évi jócselekedetem...
ÜdvözölZsuzsi, Dani, Matyi is! Csaó!

CD 2008.07.06. 19:57:05

Szerintem is király a blog. Napi szinten olvasom, már ha van mit... remélem ezután is lesz.

Müller Dia 2008.07.06. 21:27:11

Nehogy abbahagyd...tök klassz! ;)

Qki · http://www.kukiinireland.blog.hu 2008.07.07. 18:50:45

jóvanna, akkor nem, csak gyakran kell a visszajelzés, mert magányos vagyok :)

Nemsemmi lehetett aza akoli Bafi :) Miénk egy fokkal jobb azért. Bár a Staff House-hoz hasonlít kicsit. Az a rastasrác meg komolyan vette Bob Marley-t azért szívott annyi füstöt :
"I smoke two joints in the morning.
I smoke two joints at night.
I smoke two joints in the afternoon, it makes me feel alright
I smoke two joints in time of peace, and two in time of war
I smoke two joints before I smoke two joints,
And then I smoke two more"

Kedd hajnalban írok post-ot. És gyakrabban kommenteljetek lécci:) elég annyi is hogy: fapapucs, vagy bakfity

süti beállítások módosítása