HTML

Kuki in Ireland

Írországi kalandjaim:)

Friss topikok

  • ági: blackcurrant=feketeribizli (2008.08.23. 02:04) Staff members
  • ági: nem dugul be a füled,ha le-felszálláskor rágózol. :) am. teccik a blog. (2008.08.23. 00:04) 1st broadcast from Ireland
  • Qki: Na szevasssz Szemi:)))))! Elöszőr is azt akarom mondani hogy ne szörnyüködj ennyit inkbb huzzá bel... (2008.08.19. 22:27) Vége felé
  • Qki: remélem ez csak vicc volt! (2008.08.07. 14:02) Poker
  • tézé: Kitartás Qki Szabi!:) már alig van pár nap;) (2008.08.05. 19:01) Bank Holiday

HTML

Killarney Pt. 3.

2008.06.29. 13:58 Qki

Nos akkor folytatnám.

Ott hagytam, abba, hogy bemutattam a Cahernane jómunkásembereit, meghogy hogyan mennek ott a dolgok. Nos azóta történtek kisebb változások. Debbie nem az álomfőnök kategória, hanem inkább a néha-jó-napja-van típusba tartozik. Csütörtök reggel például elég tahó volt velem, mert nem bírta kimondani azt a rohadt magic word-öt a please-t. Egyszer sem. Get in. Pick it up. Drop it. (Fuck you, mondtam erre magamban). Nem vagyok én kutya, na mindegy, lehet, hogy tényleg a klimax. Viszont Willy-vel kapcsolatban változott a véleményem pozitív irányba. Egyre többet látom mosolyogni, és teljesen segítőkész, szóval már nem aza mikrobi.

Ígértem ugye, hogy írok a másik hotelről is, íme:

A White Gates Hotel a közvetlen szomszédunkban található 3*os szálloda, nem túl magas színvonalú étkeztetéssel, és szolgáltatásokkal, de azért egy kellemes hely. Higyjétek el nekem 1* bazi nagy különbség. Ide járunk át nap mint nap kajázni is reggel, délben, este. Hát, mit is mondjak a kajáról... Aki  hosszú könyvet szeretne írni valamikor is ne válassza témának Írország kulináris szokásait, mert 10 oldalt se fogja meghaladni. Reggelire tojás,hurka(pudding a neve itt:) ), virslike, toast, és gabonapehely meg zabkása. Ennyi ezek többet nem is esznek reggelire. Talán gyümölcsöt ünnepnapokon:). Az ebéd gyakran elég zsíros húsok egyvelege, krumplival. Annak bármelyik formájában, de leggyakoribb a sült kolompér. Az elején minden nap azt kaptunk, aztán muszáj volt beiktatnom egy 3 napos french fries(angol neve)  szünetet, mert már azzal álmodtam és a gyomrom is kifordult tőle. Ha az egész ittlétem egy Disney-rajzfilm lenne, a krumpliszünet előtti napon éjszaka az álmom egy kicsi musical-betéthez hasonlított volna. Krumpkrumpkrumpkrump krumpkrumpkrumpkrump. Burgonya, Krumpli, Pityóka, Kolompér, mindegy hogy hívod ez a Kruuumpliii. Padam-padam parapapapam... valahogy így kezdődött volna. Kicsit elkalandoztam azt hiszem. Tehát nagyjából ez az ebéd. Vacsorára gyakran kapunk szendvicseket, meg salátát és csirketekercset(chicken wrap-szabadfordítás volt), szóval az sokkal tűrhetőbb. Bár idővel rájöttünk, hogy azt kérünk a konyhán magunknak kaját, amit csak akarunk... Szóval mostanában már variáljuk, és próbálunk változatosan étkezni. Bár az egészséges étkezés távol áll tőlünk, tegnap pl egy akkora hamburgert kaptunk, mint a fejem(nemkicsi:)), és kb egy fél marha benne volt, tényleg nem láttam még ekkora húspogit, durva tapasztalat volt, főleg a pocakomnak. De legyűrtem. Büszke vagyok magamra. Nagyjából ennyit a kajatémáról. (Meg is éheztem, lassan megyek Ádámmal kajolni).

Most a melóról. Itt sokkal egyszerűbb az életem, nincs akkora hajtás, profizmus, nincs 600féle evőeszköz. Ezt is szeretem. Főleg mert ide fekete ing kell, és az szexibb:). Meg itt sok a magyar. Vegyünk mindenkit sorba. Szandra: másodséf, rendes csajszi, 20 éves 2 éve itt él Írországban, melynek nagy részét ebben a hotelben tölti, szegény nem tűnik túl elégedettnek a munkájával, de otthon ezzel kb 80ezret keresne meg. Szóval nemtom. Mind1. Krisztina: Ő 3 hete van még csak itt, tegnap tudtam meg hogy Szandra nővérének az osztálytársa volt, szerintem így is került ide. Mivel nagyon jó az angolja, és hát... elég dekoratív:), így 3hét alatt már ott tart hogy recepciós, pedig, úgy kezdte mint mi. BGF-en tanul otthon. Enikő(Enci): őróla nem tudok sokat, Ádám meg Ati dolgozott velük a wash-up-on de nagyon szimpatikus ő is. Mari: Ő már kicsit idősebb, 40esnek nézem szobalányként dolgozik, nagyon rendes ő is mint a többiek persze, az angolja nem túl jó, de kikísérte fiát Írországba, hogy szerencsét próbáljon(nem késő még apa/anya!). Zoli: Mari fia, mosogatósrác a gyenge angolja végett, kb 21 sokat nem tudok mesélni róla sem, mert csak ritkán futunk össze, akkor se állunk le beszélgetni, mert nem nagyon lehet. Azért itt is van pörgés néha. Attila: Ő a konyhán segítkezik, szeletel, süt krumplit stb. Jófej srác, bírom, vele szoktunk dumálni mikor kaját kérünk a konyhán, elmesélt nekünk egy két bennfentes infot az itteniekről. Pl hogy hogy állt tavaly a Staff Accomodation, amiben most lakunk. Luk a plafonon stb... Laci: Ő viszi a reggeliztetést a hátán, vele már volt alkalmam sokat dumálni, nagyon jófej szimpatikus, gyúrós srác. Ma reggel is ő volt, és megint jót mulattunk.

Folyt...:

Zsolti: o most erkezett vissza Killarneybe, egy jo 2 honapos Magyarorszagi kiruccanas utan meg nem volt alkalmam vele nagyon dumalni, de rendes arcnak tunik.

Ennyit a madzsarokrol. Kulfoldiek(kissebseg:)): Kieran: remelem jol irom a nevet, o a barban dolgozo emberke, aki a legnagyobb forma ebben a hotelban. Elso napunkon egybol igy fogadott minket:"Mi a faszt csinalsz iiit?"(Tok poen ahogy megnyomja az iii-t a vegen.), eleg jol beszeli a nyelvunket, mint az kiderult, de full irish(ez egyebkent a komplett ir(ami tul.kepp angol) reggeli neve errefele). Jo dumaja van a fickonak nagyon az a lenyeg, ha meglatom mindig vigyorognom kell. A Cahernane-es Kimmel jar. Louise: O a fura ir lakotarsunk, aki lany, es alig van ott nalunk, ugyanis van vmi masik haza is itt a varosban, sot van egy gyereke is! Es neha a lepras staff houseba alszik. Nem sikerult meg osszeraknom ezt a kepet, de idovel talan menni fog. Egyebkent szimpatikus mert mindig mosolyogva koszont bennunket. O is baros. James: Jofej, ir 30as pasas, kicsit supermarios bajsza van, mindig az jut eszembe rola, o is mindig loki nekunk a sodert. Gosia: lengyel csajszi, vele szoktam itt neha pincerkedni, tori rendesen az angolt, de azert nagyjabol megerti amit mond neki az ember. Magda: lengyel, o vele is voltam mar beosztva itt, az o angolja eleg jo, az eus csatlakozas ota itt el Irorszagban, es jol is teszi. Azelott Angliaban el. Nagyon kedves, majdnem 30nak nezem. Peter: lengyel csoka, szinten jo angollal, ez errefele egyebkent ritka, mert tapasztalataim szerint a lengyelek kisresze beszeli igazan jol az angolt. 30 lesz jovore, vele is pincerkedtem mar parszor, segitokesz, bar azt rebesgetik, hogy tok hulye, de szerintem teljesen oke, filmekrol, konyvekrol, ufokrol:) dumaltam vele. Marek: lengyel pali, eddig 1x reggeliztettem vele, akkor mar benne voltam a dolgokban, de o errol meg nem tudott es mindent ujra meg akart mutogatni. Az kicsit zavaro volt. Bar allitolag baromi jofej. Nekem meg nem derult ki, de nem mondanam h seggtitan, mert nem itelek elsore, chokito. Baromi sokan dolgoznak meg itt de most hadd ne emlitsem meg mindnyajukat. Cathlene: O egy ir csaj, szegeny eleg csunya es a modoran is valtoztathatna neha, de o foz rank tulajdonkeppen, es persze a vendegekre. Gyakran tole kell magunknak kajat kerni tole, es neha  hulyen erzem magam amiatt, h felek, h kurvara nem szivesen csinalja, ha megkoszonjuk szazszor is akkor is csak annyit mond h OK. Mind1. Tulajdonkepp ezert a napi 3 kajaert dolgozunk most. Willy itt is dolgozik. John a multkor elsutott egy poent miszerint vagy ikertesoja, vagy klonja van Willynek, mert annyi helyen szokott lenni egyszerre... Es tenyleg nem semmi a fazon. 60koruli es meg mindig segitkezik talalasnal, vesz fel rendelest, stb. Sztem ezt hivjak munkamaniasnak. De nagyon jol csinalja. Tole kerdeztem meg egyebkent, hogy mit gondol, maradhatok-e meg negy hetet. Nagyon konnyen belement. Szoval aki nem tudta eddig a hirt:Maradok. Aug 22. huss haza. Felmilliomosan. Dejolesz.

Kicsit a munkarol: Mig az elejen csak evoeszkozoket es poharakat torolgettunk mara mar eljutottam oda, hogy mindennek tudom a helyet, veszek fel neha rendelest(meg csak a White Gatesben), sosem allok tanacstalanul, mint az elso napokban, es szerintem nagyon jol csinalom, kaptam visszajelzest is mar a Cahernanebol. Meg Kim is mondta, hogy orul h aznap en voltam ott, mert az Ati meg az Adi meg nem olyan jok ott, keveset voltak oda beosztva. Szoval bekerultem a gepezetbe. Es komolyan mondom tetszik. Es nem is olyan nagy kunszt. Voltak mar nagyon mokas esetek is. Pl volt itt par napig, meg lehet most is itt vannak, egy oreg hazaspar akik annyira jofejek. Imadnivaloak. Reggelire mindig zabkasat esznek, es a neni ilyen kis rekedtes hangon kabe 10x megkoszoni egymas utan h kivittem neki a kajeszt. Alig birom ki nagy mosoly nelkul. Remelem meg maradnak kicsit. Egyik este volt itt vacsizni egy nagyon szimpatikus csoport. Kungfu-mester es tanitvanyai. Helyiek. De az oreg az kinai volt a javabol es ott meselte a nagy torteneteket az asztalnal, neha Thai-chi mozdulatokat is bemutatott. Orom volt hallgatni es nezni ezt a bocls embert. Ugyanis csak ok voltak aznap estere, de 4 orat sikerult itt tolteniuk... Szoval itt mindig van elet. Nem is tudom mikor tortent ennyi dolog velem, ilyen kis ido leforgasa alatt. Talan ezert is irom ezt a blogot.

Erre a hetre az eddigi es a hatralevo idore tekintve is megkaptam a legjobb, leglazabb beosztasomat, miszerint 2 napig ejszakai portas, majd 3napig szabadnapos leszek. Epp ejszakai portas vagyok, azert sincs ekezetem, mert irish billentyu. Nemreg pokereztem is itt a gepen. Kicsit faj mar a szemem, pedig megprobaltam delutan sokat aludni. Ami felig meddig sikerult is. Most viszont asszem befejezem ezt a bejegyzes-sorozatot, es mostantol rovidebbeket fogok irni. Nemsokara teszek fel meg kepet, nemregiben ugyanis elmentunk egy a kozelben levo tohoz, ahol egy kis varrom is volt es csinaltunk par kepet. Eleg szep hely volt.

8 het van meg hatra. Ha belegondolok elkepedek. De ki fogom birni, a cel lebeg a szemem elott. Holnap megyek futocipot venni es kicsit mostmar elkezdek torodni magammal. Azabaj h tul olcso itt a csoki. 2euroert vehetsz 5ot(snickers, mars, es tarsai). Es ez meg szinte draganak szamit,vannak durvabb akciok is. Probalom azt is visszaszoritani. Napi 2xi etkezest tervezek, es csak 1 csokikat a kimaradt 3. helyere. Remelem 1 het utan nem adom fel. Na most szerintem megyek es jatszom egy kis pokert, mert azzal jol telik az ido.

Bye-bye!

 

Kukiszabi: P1010033

2 komment

Címkék: 3 killarney

A bejegyzés trackback címe:

https://kukiinireland.blog.hu/api/trackback/id/tr85544500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kukucska Attila zls. 2008.06.30. 15:14:46

Hi Samuel! Jók a beszámolóid, többet megtudok Írországról belőle, mint gyökérleventével folytatott beszélgetéseidből. Ha megunjuk hazánkat, mi is utánad megyünk. Zsuzsi profi waitress/reggeliztető/recepciós, meg beszél még németül, olaszul az angol mellett. Én meg félprofi tűzoltó vagyok, de mosogatni tudok. Múlt hét péntek óta járok szolgálatba, így el tudtam olvasni a blogodat, szerintem tök jó! Hallom még 4 hetet hosszabíthatsz, gratulálok. Várom a többi írásodat, Baf.

Anyád, apád 2008.07.02. 08:11:32

Szia!

Szerintem könyv formájában jelentessük meg az élményeidet, nagyon bírom. Apádnak kinyomtatom, tudod nem lakunk otthon, és csak ilyen formában tudja elolvasni.
Valami kis helyes csajszi nem akdat még?!
A rep.jegy cseréről még nem írtál. Levi aug. 23-án jön haza, bár nem ua.-zal a légitársasággal közlekedtek, mehetünk ki kétszer értetek. Micsoda hatalmas nagy problémák...
Otthon, már teljesen szétbontották a kőművesek a házat, alakulnak a dolgok. Keress jó sokat, hogy legyen kitől kölcsönkérni...hahaha.
Jó sportolást, vigyázz meg ne erőltesd magad.
Örülök, hogy tetszik neked ez az egész, vágódj be alaposan lehet, hogy jövőre is mehetsz oda.
Hajrá, légy jó
Puszi: anya
süti beállítások módosítása