HTML

Kuki in Ireland

Írországi kalandjaim:)

Friss topikok

  • ági: blackcurrant=feketeribizli (2008.08.23. 02:04) Staff members
  • ági: nem dugul be a füled,ha le-felszálláskor rágózol. :) am. teccik a blog. (2008.08.23. 00:04) 1st broadcast from Ireland
  • Qki: Na szevasssz Szemi:)))))! Elöszőr is azt akarom mondani hogy ne szörnyüködj ennyit inkbb huzzá bel... (2008.08.19. 22:27) Vége felé
  • Qki: remélem ez csak vicc volt! (2008.08.07. 14:02) Poker
  • tézé: Kitartás Qki Szabi!:) már alig van pár nap;) (2008.08.05. 19:01) Bank Holiday

HTML

Vége felé

2008.08.13. 19:32 Qki

Tudom jó rég nem írtam ide semmit, igazából azért, mert nem volt nagyon hozzá kedvem, de most pont egy bejegyzésnyi időm, míg sül a pizzám. Nem sok minden történt az elmúlt héten, de nagyjából összefoglalom. A reggeliztetést nagyon megkedveltem, mert a Lacival, valahogy mindig összehozzuk hogy jól érezzük magunkat. Múltkor filmidézetekkel szórakoztattuk egymást. Van itt egy öreg néne, Connie, aki reggelente szokott mosogatni és egy lusta-bunkó rosszindulatú személy. Nagyban hordjuk a koszos tányérokat neki, ő meg sehol, általában csak döglik a raktárban, vagy szimplán elment valahová, mi meg nekiállhatunk mosogatni, hogy legyen csésze, meg evőeszköz meg stb... Nini, egy banya!! :) Őt ezzel az idézettel illetjük általában. Szóval azt a melót egész megkedveltem az elmúlt időben. Bezzeg a másikat, a Cahernane-i vacsorákat... Azt nagyon nem. Jófej a személyzet tényleg, de azt nem szeretem amikor, pl csak lengyelekkel vagyok beosztva. Anetta szart se ért abból amit mondok, én se abból amit mond, mert az utó- előtagokat mindig összekeveri, nemtudom, hogy hozzam, vagy vigyem... ilyenek. Valamelyik este bulizni ment a sok lengyel, én meg dögfáradt voltam, persze, és a buli előtt a házban melegítettek be. Ezek beszélgetni nem tudnak csak üvölteni. Már azon voltam, hogy lemegyek egy kibisztosított kézigránáttal közéjük, de elvetettem, mert nem volt épp gránátom. Amúgy akármennyire nem szeretem őket, tegnap este sajnáltam a Janost, mert egy nagyon sznob gazdag fickóval volt konfliktusa. Valami olyasmi baja volt, hogy nem volt pont 2.3 celsius fokos a bor, amit drága pénzért rendelt. Paraszt. Éjfélig ott rohadtam volna én is, ha nem enged haza hamarabb. Őnekik persze addig ott kellett maradni míg az uccsó vendég le nem lép... 9 nap van hátra ebből az egészből, egész gyorsan telik, és már nagyon várom, hogy hazamenjek, meg a Balcsit is, meg mindent. Most 3 napig lazázom, mert 2 nap offot kaptam és egy éjszakai portáskodást, úgyhogy jó. Ma estét a pokernek és az Olimpiának szentelem. Nagyon izgi volt a német magyar nőikézi meccs. Itt üvöltöztem magyarul, mellettem meg a Pavel készült a lengyel japán röpi meccsre. Majd André képébe dörgölöm, hogy 5 gólról feljöttek a csajok az övéik ellen. :) Holnap hajnalban meg hajrá Gyurta, vagy Cseh, meg a női váltó!!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kukiinireland.blog.hu/api/trackback/id/tr8614664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Qki · http://kukiinireland.blog.hu 2008.08.19. 22:27:34

Na szevasssz Szemi:)))))! Elöszőr is azt akarom mondani hogy ne szörnyüködj ennyit inkbb huzzá bele APPÁÁÁÁÁÁM:), mert ott fogsz megdög.....:). Amugy viccet félre téve jó h jössz haze de ne siess itt sem jobb semmi. Nekem már hiányzik az a sok "birka":) Na mind1, remélem hamarosan találkozunk addig is kitartás és ne feledd! "Csak a Puffin adhat neked erőt és mindent lebíró akaratot!" Amugy ma jött haza a Kriszta igaz ez? Jó lenne vele összefutni:))) na mind1 most megyek. I'm looking foward to meeting with you:)))) Good luck!
süti beállítások módosítása