HTML

Kuki in Ireland

Írországi kalandjaim:)

Friss topikok

  • ági: blackcurrant=feketeribizli (2008.08.23. 02:04) Staff members
  • ági: nem dugul be a füled,ha le-felszálláskor rágózol. :) am. teccik a blog. (2008.08.23. 00:04) 1st broadcast from Ireland
  • Qki: Na szevasssz Szemi:)))))! Elöszőr is azt akarom mondani hogy ne szörnyüködj ennyit inkbb huzzá bel... (2008.08.19. 22:27) Vége felé
  • Qki: remélem ez csak vicc volt! (2008.08.07. 14:02) Poker
  • tézé: Kitartás Qki Szabi!:) már alig van pár nap;) (2008.08.05. 19:01) Bank Holiday

HTML

B+B+RoK

2008.07.24. 06:15 Qki

Igen, a cim eleg erthetetlen, ezert inkabb azzal kezdem, hogy elmagyarazom. Ez a 3 rovidites nem mas, mint az elmult het tortenesei nagyon roviden: Betegseg, Baleset, Ring of Kerry. Kezdem az utolsoval.

Pentek reggel 7:30kor, miutan megcsinaltam a bufe-asztalt a reggelihez-mint ejjeli portas, utolso simitas- talalkoztam a megbeszeltek szerint a sracokkal, hogy kozosen reggelizzunk, mert nagy ut all elottunk, es jo, hogyha jollakottan vagunk bele. Meg is tortent a hamizas. Terveim kozott ezek utan egy rovidke 2 oras alvas szerepelt, ugyanis akkor mar dogfaradt voltam, es mellesleg talpon vagy 18 oraja, ugyhogy ramfert volna, de tapasztalataim szerint az ilyen rovidke hajcsizas nem vezet jora. Az ilyentol csak megjobban elferad az ember, es a rovidkebol hosszucskat akar. Igyhat ugy dontottem inkabb nem alszok es probalok majd a kis tura alatt vegig fennmaradni, hogy ki ne hagyjam a szep tajakat. A busz fel 11 kor indult, de mi mar fel 10kor ott voltunk, es megvettuk a jegyunket a neniketol, aki egy nagyon furcsa egyed volt. Kabe 1 meterre se alltunk 2en, Adammal tole a pult mogott, az nem a szemunkbe, hanem kettonk koze nezett folyamatosan, es mintha a bicepszunkhoz beszelt volna. Hat... Azert annyira meg nem tiszteletetparancsolo a felkarom, hogy kulon szemelykent kezeljek, de mondanom sem kell jol esett a dolog. :) Vagy csak nagyon vaksi volt szegenyke, ez a masik lehetoseg. 27 juro volt fejenkent a jegy, akkor meg nem tudtuk, de boven megerte. Mivel volt egy orank, vettunk egy kis Pringles-t az utra, hogy legyen mit ragcsalni a mar elore gondosan elkeszitett szenyok melle. Erdekesseg meg, hogy elozo nap Attilaval vettunk egy Korte-Alma 1L-es italt, aminek szornyen savanyu ize volt. Az en otletem volt, hogy higitsuk fel vizzel, hatha jobb lesz, es bevalt jobb lett, sot azt hiszem- ma kezdtunk rajta gondolkodni igazan- valoszinuleg szorp volt :). Nembaj majdnem megittuk magaban...  10 kornyeken mar muszaj volt a busz elejehez allni, mert kezdett gyulni a tomeg, es nem akartunk lemaradni a leghatso ulesekrol, ugyanis 3an voltunk, es mashogy nem tudtuk volna jol megoldani az ulest. Felre mar eleg sokan osszegyultunk a buszon, sikerult beulnunk a sarokba, szepen megszamoltak minket, picit vartunk, aztan elindult a Busz, ami mellesleg eleg kenyelmes volt, meg biztonsagi ov mellett is. Az ut elejen hirtelen elmult az almossagom amint egy szep hegyi patakhoz erkeztunk, de a tura folyaman sokszor elbobiskoltam 10percekre, az unalmasabb terepeken. Jartunk joparszor az ocean mellett, aminek tuloldalan valahol New York, vagy Miami lehetett. Szep hegyeket kisebb vizeseseket, sok birkat, kisvarosokat lattunk. Nagyon szep volt. Szerintem a turarol majd a kepek beszeljenek inkabb...

Miutan delutan 5re hazaertunk gyorsan megneztem a jovoheti beosztast es mint egy zsak eldoltem az ágyamba. Jo sokat aludtam, bar masnap reggel kelni kellett reggeliztetni, de az rendben volt. Egyebkent azota atszoktam egy erdekes etrendre. Reggelinel annyit eszek amennyit csak birok, altalaban 3-4 szenya, vagy tojas, kolbaszka, bacon hegyek,meg joghurt. Utana estig semmit, es akkor se mindig, csak egy ket falatot vagy csokeszt, vagy vmi aprosagot(kiveve ma:pizza). Dietazok kicsit mert mar nagy a fejem, de kezdek alakulni, mar 3 hete edzek is melle, bar kezd eleg uncsi lenni, es ha elkezdem mar mindig azt varom mikor lesz vege, ahelyett, hogy orulnek, mert van vmi amivel lehet az idot tolteni. El. Mind1. Ami esemeny aznap tortent az az, hogy kicsit megfaztam, es kohogtem ilyen hurutosakat(joetvagyat) es a kohogesbol meg ma csutortokon is maradt egy kicsi, de jol vagyok. Kivancsi voltam mikor leszek eloszor beteg itt... Ezt se neveznem nagyon annak. Egyebkent Adam is meg jom par itt dolgozo is beteg lett... Vmi gyik mini-jarvany lehetett. Ennyit a betegsegrol. Aznap este viszont az erdekesebb esemeny is bekovetkezett, amire mar szinten kivancsi voltam mikor fog bekovetkezni. Estere a Cahernaneba kellett mennem dolgozni, megint le-fel futkarozni a talcakkal, torolgetni, alja melo...mind1. Aztan tortent egy aprocska baleset. 4 tanyer forro leves a 6os asztalra... Nem jutott el odaig. Korulbelul a 8. lepcsofok bakteriumai es hangyai elvezhettek az izeket, mert oda sikerult kiboritani oket, egy eleg nagy taknyolast kovetoen. Sajna be is vertem mind2 terdem,de ezt akkor meg nem nagyon ereztem. Az egesz szemelyzet odarohant, mindenki kerdezte jol vagyok-e, vagy 100x, nagyon szimpatikus gesztus volt toluk, bar kicsit sokszor kerdeztek... A leves az ingem bal ujjara borult, latod Anya mondtam, hogy hosszuujju kell :), nem egettem meg magam. Csak a terdeimet fajlaltam kicsit. Letoroltem magam, kicsit szitkozodtam, de folytattam a munkat. Andre poenkodott, hogy oda kene irni a lepcsofokra, hogy Szabi Julius 19.itt tanyalt 4 tanyer levessel, erre en annyit valaszoltam, hogy Menj a francba, te ongyilkos(viccelodve enis, joba vagyok a csavoval, jo arc, azert ongyilkos, mert o meg megvagta magat a jobb csuklojan az utoer kornyeken, szinten aznap este:) ). Paran elmeseltek hasonlo sztorikat magukrol, hogy s mikor sikerult elejteni ezt-azt. Katona dolog... :) Shit happens, ahogy Forrest Gump mondana.

A heten meg annyi tortent, hogy beraktak 2x is mosogatni estere, es eleg szopas volt, termeszetesen, de meg lettem dicserve, mert gyorsan dolgozom. Persze Zsolti, meg a magyarok a konyhan vegig szivattak, de ertem en a trefat(csak nem szeretem:) ), es vettem a lapot, talan lassan sikerul beilleszkedni, talan mar meg is tortent. Jofej mindenki szoval egesz joa hangulat melo kozben, gyorsan el fog szallni ez a maradek 1 honap. A sracok Holnaputan(mautan) mennek hazafele, en fogok nekik reggel taxit hivni a vonatallomasig vezeto utra majd reggel, es varhatoan konnyes bucsut veszunk egymastol. Hianyozni fognak persze, eleg jol osszeszoktunk, sokat okorkodtunk, de talan elleszek egyedul is a lengyusokkal. Ami meg tortenes volt, hogy vegre le lett vagva a hajam. Gosia nyirta le, aki eleg ugyes fodrasz, es raadasul ingyen. Ez is egy nagyon kedves gesztus volt. Bar jo sokat kellett erte gyalogolni, mert kinn lakik a piklibe, a kulvarosban. De egesz jo lett. Talan kicsit tul rovid is. Edesanyam erre mindig azt mondja: De szep fiu lettel! :) Szerintem 2 het es akkor lesz igazan jo. Mind1, nem irok a hajamrol annyit, ez maganugy kulonben is. Amugy minden okes melo megyeget, semmi botrany nem tortent. 300eurot kapok majd hetente keszpenzbe(gondolom nem adozok, de pssszt), es kapnek meg 50et de azt levonjak a szallasert... Hat havi 200 euroert biztos van ennel jobb itt a kornyeken, foleg, hogy 6an lakunk benne, az ugy 1200... Nemszamit kibirom ezt a kis idot. Nah mara most ennyit, a kepeket itten meg lehet tekinteni, tessek, tessek, jojjenek kozelebb! Majd teszek meg fel, mert Adam gepen sokkal tobb van. Pá!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kukiinireland.blog.hu/api/trackback/id/tr80582802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyád, apád 2008.07.24. 08:02:36

Szia!

Hol vannak a képek?, vagy csak én nem látom?
Örülök, hogy jól vagy vigyázz magadra és majd a kis pénzedre is. Keress valami jó helyet ahol tarthatod.

Majd beszélünk telefonon, nagyon hiányzol.
Sok puszi

Anya, Apa
süti beállítások módosítása